Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2016

εποχή Αντιχρίστου ή πλήρους ανατροπής;;



Μου κάνει τρομερή εντύπωση και απορώ.

Αν φοράω το σταυρό στο στήθος ή κάνω το σταυρό μου ή δηλώνω ότι εκκλησιάζομαι και πάω στο κατηχητικό, ονειδίζομαι φρικτά από τους συμμαθητές μου, αυτούς τους ορθοδόξους χριστιανούς, και υφίσταμαι ένα ανήκουστο bulling εις βάρος μου για ό,τι πιο ευγενικό και προσωπικό κρύβω μέα μου.
Όταν οι μουσουλμάνες κυκλοφορούν στις τάξεις και στις παρελάσεις ακόμη! αυτές τις ελληνικές παρελάσεις, του ελληνικού ήθους και των ευγενών ελληνικών αγώνων, με ολοφάνερα τα κηρύγματα της θρησκείας τους, αυτές γίνονται απόλυτα σεβαστές, και οι πρώην διώκτες μου και εχθροί της Θρησκείας -της Αληθινής, της μητέρας του Πολιτισμού- ορθώνονται κήνσορες και κέρβεροι, για να τις υπερασπίσουν!!
Πάει. Τρελλαθήκαμε..    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου